- lördag den 7:e februari

- jag tror jag aldrig har varit med om någon tråkigare dag.
jag åkte med 13.15 bussen från jerry efter att ha sovit där och jag åker hem och sätter mig här.
Jag tror jag har fyrkantiga ögon nu.

Jag gjorde kyckling, ris och beasås
satte mig här igen.

Jag följde med kusin till bussen och pratde lite, Jerry ser mig men jag ser inte att det är han och han åker iväg sen ner till emil.
träffade han en stund efter att ha sgat hejdå till ronja.
vi pratade om allt, så skönt att ha sånna vänner.

nu är jag hemma igen och jag vet inte vad jag ska göra.
allt känns så fruktansvärt meninglöst och jag kan lika gärna gå och lägga mig med täcken överdraget över huvudet resten av helgen.

kikar runt på lite sidor
t.ex gratis makeup.
jättebra sida som man samlar poäng och får hem gratis smink sen.
kika: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=108575

har fixat till mitt hår, inte klart ännu.
men jag har hårförlängning, klippt till det och har vita slingor i.
de rosa lingorna är kvar i förpackningen, det får tas i veckan.

helgens snyggingoch låt är:
http://www.youtube.com/watch?v=g7wvOKkQhL8&feature=channel


.jag i mitt nya hår

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0