fredag den 13

fredag den 13:e och den dagen var inte så hemskt som jag trodde.
höll på och missa bussen imorse, provet kändes som det sämsta någonsin men dte var bra enligt min lärare.
efter skolan blev det lunch och fika.
träffade bästa daniel i stan påväg hem, därefter kim !

åkte hem och försökte komma på något att göra,
får sms av mattias och han ville att jag skulle komma dit
så jag satte mig på bussen till bjurs.
träffade kim
sen daniel och emil
sen linus
åkte epa, ääääntligen !
sen träffade jag kim igen
åkte till borlänge och träffade både klasskompisar och annat folk som var trevliga
mycket braa mycket braa.

nu är jag både svart, vit och rosa i huvudet
säxy mamaaaa ?

nu ska jag sova, jag är trött !
GodNatt.

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0