helgen

Helgen har varit bra tycker jag, fest i fredags och en hel utedag i lördags och kanske bollnäs ikväll.
Fredagen hade jagjättetråkigt fram till kvällen då jag följde med på fest hos Calle.
Vi åkte skoter och välte, drack öl, dansade, åkte spark, tankade i läskflaskor, sjöng m,m.
Kvällen var rolig, jag åkte hem med Martin, Tuss, Filip och Räkan.


Tankning för vi fick soppatorsk med skotern.

Igår åkte jag Maria, calle och Kalling till Rättvik på Classic Winter Day för att se race med skotrar å massa annat.
Det var kul !
Några fina bilar här och där, isracing, skoterrace m,m.
Vi åkte till Mora vid 13 tiden, hem till Calles mormor.
Det var roligt, kalling och Calle var fulla och det tog ett tag att gå både dit och hem, dels för att det var en bit att gå och sen att dom vinglade och var sega.
Det blev mycket filmande påvägen hemmåt, haha :)
















Kalling, Maria & Calle vid lassic Winter day.                           Calle & Kalling påväg till Mora centrum.

Påväg till calles mormor, dom vinkade till allt och alla.

Vi åkte hem och jag och Maia åkte till Sågmyra, Daniel och Emil skjutsade hem Maria, och jag följde med hem till Filip med grabbarna.
Vi åkte ep, jag körde barfota, vi badade bubbelpool och bastade, och vi hade trevligt.
Sen åkte jag hemmåt, då ringer Tony och Jerry och ville träffas.
Hoppade in i bilen och vi har rätt kul.


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0