inlagd på sjukhuset

det tråkigaste jag någonsin varit med om tror jag !
somsagt så fick jag ont i lungan i lördags, och på söndagen hade det spridit sig över hela sidan, bröst och rygg.
jag och bror åkte in till akuten 16.00
vi kom in rätt fort så fick jag göra lite tester, blodprov, ekg, syrgas o.s.v

klockan 20.00 fick jag besked om att det kunde vara en infektion i lungorna och astma så jag fick bli inlagd.
det var jag absolut inte beredd på !
familjne kom dit och syster sov kvar med mig.
Dagen efter fick jag göra massa tester igen, prover och jag skulle rönktas.
Kontraströnkten men bilderna blev inte så klara så jag skulle få lov att göra om det.
jag fick blåsa i massa olika saker för att kolla om jag hade astma.

sådär har jag fått hållt på i 4 dagar.
fick åka hem idag som tur är !
dom kom fram till att det var infektion och virus i luftrören.
det var ju det jag sa, att viruset satt kvar i luftrören.
fick det för ett år sedan (nästan exakt)

Idag, tidigare på dagen så fick jag massor av sällskap.
först  mia, sen kom linnéa, sen daniel, monica, milla och elin.
sen kom jenny också en stund alldeles innan jag skulle åka hem :)

jag har fått massvis med teckningar, ni ska få se !


  
Linnéas traktor, Ida & Jerry som ritat av oss tre !
Daniels fina epatraktor med Chevroletlysen och kompressor och min favorit årsmodell, 58.
Ida & Jerrys fina teckning med massa text.

Ebbas fina text till mig <3
Elins fina ko som jag bara älskar, haha ! :)

Fick såklart många mer teckningar, men jag orkar inte ladda upp bara.
Nu vill jag bara vara frisk och vara den gamle vanliga Mikaela.



Ordet är ditt.
Postat av: Moster

Älskade gumman! Åh, nu sitter jag här med en klump i bröstet. Jag skulle ju ringa i går igen men tiden räckte inte till. Förlåt mig! Hoppas verkligen du mår bättre nu. Det är inte roligt med sjukhusbesök såvida det inte är till nån på BB.

Jag vet jag är dålig på att höra av mig men jag tänker mycket på dig och jag längtar tills du kommer hit och hälsar på så jag får pyssla om dig.

Jag älskar dig no matter what! Många kramar från moster!

2009-02-19 @ 22:09:11
URL: http://novasm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0