söndag

igår blev dte en tidig kväll, men jag låg och ittade på desperate housewifes till klockan 1.30 ca.
jag känner mig utvilad ena stunden och helt slut andra stunden.
röksugen som innåt helskotta är jag också.

just nu känner jag mig så ensam.
riktigt ensam,,
det är den värsta känslan, jag någonsin vet.
jag blir så rädd.

jag ser fram emot tisdag, jag vill träffa dig/er och bara få prata med er.
få träffa er, jag blir så jävla ledsen av det !
jag saknar er så mycket..

jag saknar min mamma, när kommer du hem igentligen ?
jag behöver henne nu.

omskakad dag, kväll, natt, morgon.
jag förstår ingenting just nu, men jag är glad samtidigt.
att du ändå förstår för en gångs skull.
men en sak.
jag hatar det.

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0