syster, chips, tv och duscha.

syster min var hit en stund och fikade med oss, trevligt.
sen skulle hon till macken och hyra film när hon skulle pallra sig hemmåt igen.

nu ska jag duscha och sen lägga mig.
vi får se om det blir någon skola för mig imorgon.
jag hostar som en galning och när jag hostat klart får jag tårar i ögonen och dom känns jätte svullna och jag är tät i näsan.
inte helt okej inte.

vill bara vara frisk, NU.
kommer väl inte ta lång tid tills jag blir sjuk igen, som vanligt.

hoppar in i duschen nu, godnatt ! :)

Ordet är ditt.
Postat av: Syrran!

kul att du skriver igen :) keep going, men om lite positivare saker tack :) PUSS!

2009-02-08 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0