vilken lördag..!

igår var det nästan som om att fredag den 13:e kommit som träningsvärk, dagen efter.
Jag och grabbarna hamnade på fest hos Sandra, det var jättekul !
Kim och jag drog ut på crousingcända i gbo, påväg tillbaka mot festen åker vi ner i diket !
Jag, full som jag var märkte ingenting förens jag kände
att epen stod lutad ganska mycket !

Det var bara att kliva ut i snön och sjunka ner minst en halvmeter i leggings, gympadojjor (millas) och skjorta.
Tur att Filip kom, han hade täckbyxor som värmde som innåt helvette, sen kom Eric och frågade om jag ville ha hans tröja.

Det tog en timme ungrfär att få upp Kims epa med hjälp av Martin.
När vi väl fick upp den så hoppade jag in i Kims ep så körde vi mot festen igen.

Den höll igång i fulla muggar, men sen fick jag skjuts hem så gick jag och la mig direkt.
Idag vaknade jag först halv nio av host attack, sen vaknade jag av att pappa väckte mig klockan tre.
Jag har fruktansvärt ont i min vänstra lunga, jag vet inte alls vad som har hänt men det kom igår !
Tack för igår allihopa !


 

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0