Jacuzzi, ångbastu och goda vänner

- Tidigare idag så åkte jag med mina två kompisar Jenny och Charlie till borlänge hem till dom.
Dom bor så himla mysigt, jättefint.
Vi tog det lugnt fram till att Jeny kom på vad vi kunde göra, vi kunde bada jacuzzi och basta ångbastu hemma hos charlies föräldrar.
Kanon idé, först blev vi sugna på att åka ut i skogen och skjuta, men det orkade inte Charlie.
men vi tog bilen, beställde lite mat och drog vidare mot Falun.

Vi kom fram och jag blev så faschinerad av deras hus, hur fint får man bo igentligen ?
4 våningar, stora rum massvis med roliga saker som t.ex ismaskin på kylskåpet.
I alla fall så gick vi ner till rummet där de har jacuzzin och ångbastun.
Det var så fint och mysigt så jag tror jag skulle smälla av där ett tag !
Små lampor i taket som kanske skulle föreställa stjärnor, jag vet inte :)

Vi tappade upp vattnet och vi hoppade i, så fruuuktansvärt skönt !
Vi pratade om allt mellan himmel och gjord, t.ex hur dom har byggt det där rummet, jätte duktiga !
Jag och Jenny bastade ångbastu, och det var jätteskönt, lite svårt att andas bara men, haha.
Bara vattnet var på (dusch i mitten, bakom rygg, på sidor, duschhandtag) så var det helt okej med andningen.
Jenny passade på och sola solarium i ca 15 min, hon blev brun.
Hon och jag kommer nog åka dit och sola och bada igen.

Vi packade ihop, torkade på golvet, o.s.v sen skjutsade Charlie och jenny hem mig till grycksbo, och nu väntar jag på att Kim ska komma.
Har rensat lite på favoriter så nu har jag iallafall all musik jag sparat i en mapp, det behövdes en sån röra som jag hade !

En kanonlördag, verkligen !
Tack så mycket, ni är så snälla !

sommarlov


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0