Sena kvällar...

Jag är så trött om dagarna nuför tiden, även nu när vi har jullov, vad är detta ?
Jullovet lider mot sitt slut och jag känner bara mer "nej!" "nej!" "NEJ!"
Jag vill inte. Verkligen. Inte.

Min klass är så fruktansvärt sämst.
Alla är så tråkiga, tysta och helt konstiga !
Vad är det med er ?
Ja, inte precis alla nudå, men de flesta.

Jag har en bra lärare men ungdomskonsulenten är ju...mja.
Inte-tycka-om sådär ni vet ?
Nej, jag ser verkligen inte fram emot att börja igen, jag vill bara ut, ut därifrån, NU !

Jag fryser.
Det är rätt så kallt här i lilla Dalarna.
Vinterkläder ksulle nog vara något, vad sägs om det ?
Herregud vad skönt dte skulle vara med ett par tjocka täckbyxor och en riktigt stor dunjacka !?
Man skulle ju inte frysa alls !?
Ge mig !

Min syster och jag har fixat min blogg, blev den fin ?

Nej, nu ska jag ut och ta mig några bloss sen gå och lägga mig.
Jag måste sluta röka !

Till sist vill jag hälsa min pojkvän att jag älskar honom
och att han är bäst för mig, och det kommer han alltid att vara !

   
älsklingen och jag Jag och min Kim, 
det blir 4 månader i början/mitten av denna månad !
Grattis till oss !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0