badning, wheels och johnny cash

jag har kommit upp ur badet efter en stund kämpning och illa miner,
det gör fruktansvärt ont att ta sig upp efter att ha legat ner, värst är i sängen på morgonen.
denna gång blev det varmt vatten, wheelstidningen och johnny cash i öronen.
det som fattades var sällskapet.
nu ska jag lägga mig i sängen och slötitta på teven tills mina ögon förhoppningsvis slumrar omkull.

imorgon är dte en ny dag och jag är ledig men jag ska till bjursåsskolan imorogn vid lunch för at träffa Torbjörn oc visa upp vad jag har hunnit med i so:n hitills, hoppas det blir lagomt glada miner iallafall.

nu har jag ont i ryggen, gruvar mig för att vakna imorgon
och behöva ta tag i fönsterbrädan och häva sig upp, aj aj..! :/


jag saknar dig.



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0