Svärdsjö, rockabillykväll.

Igår var det rockabilly i Svärdsjö, Hedenborg som jag drog till med kompisarna
Det var riiktigt kul och jäävlar va man dansade!
Tror jag skulle svimma där ett tag för de var så varmt, de gick fort och såklart den bra konditionen.
Lite bilder:



Monica & Tony i fullfart till rockabillymusiken !
                                                                                                                                                                                                                                                Johan Hansson & Jag i full gång !
































Otto min vän & jag !

Det där var en riktigt trevlig kväll måste jag säga !
Tack så mycket allihopa ! <3

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0