helgen

helgen har varit lugn här i djurmo
kim har fixat och donat med instrumentbrädan nästan hela helgen
han sitter och sorterar och rycker å klipper i kablar
resultatet får vi se framåt

i torsdags var jag och josefine på niornas cabaré i bjursås
den var faktiskt riktigt bra !
man fick några favoritsceener, hehe.

vi har grillat och gottat oss
jag och mia var upp på det nya fiket som har öppnat nu helgen
mysigt vare faktiskt.

solen lyser i ögonen
det känns verkligen att våren är här nu, att sommaren äntligen är påväg.

snart är skolan slut, 16 dagar kvar..
blir spännande vad jag får för betyg,
men dom kommer jag nog få alldeles snart,
kanske i veckan eller veckan efter det :)

tidigare i veckan träffade jag Malin&Petra
huur mysigt som helst.
hör av mig nästa gång jag är påväg mot rättvik, tjejer !

ha det så gott !


                    




Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0