less på allt

förlåt om jag bara skriver negativa tankar här nu när jag uppdaterar
men jag behöver få skriva av mig lite
tänk om världen vore lite större, skulle det vara lika som vi har det idag ?

idag har det varit en dålig dag rakt igenom
jag har varit trött, orolig, ledsen, arg, lite mer ledsen, irriterad, orolig igen...
kan man aldrig få bort dessa tankar ur huvudet ?
någon gång ?
jag vet inte vart jag står längre
höger, vänster, mitten eler helt utanför ?

att man döljer allt till natten
varför ska allting komma just då?
hjärnan står still en stund sen kommer alla tankar på en och samma gång
jag förstår inte hur kroppen fungerar ibland..

varför just nu?
denna ålder, denna framtid, all bakrund
ska allt det där vi haft förstöras ?
varför kan du aldrig bli dig igen..?
varför kan inte allting få vara som det var när det var som bäst ?
du var så bra så bra, du fanns alltid där.
våran kontakt har alltid varit nåt speciellt
men du ska veta att jag älskar dig och inte vill nåt illa.
jag är bara jag och jag vet att du älskar mig, men försök visa det mer.

p.


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0