syrran sa...

...att ja skulle skriva ett blogginlägg igår, men då hade ja redna lagt mig
så det får bli ett idag då.
igår var jag hemma hela dagen, låg å titta på tv och inte gjorde ett jävla piss !
senare kom magnus ålinus upp och la sig i sängen breve mig å titta på kändisdjungeln me mig
magnus huve lade sig på sne, å där somna han !
linus och jag kittlade honom å magnus bara "mmm"ade.
sen väckte vi upp han å då gick vi ut till mattias däre va fest.
bättre de än å ligga inne å tröka.
sen åkte ja magnus, magnus, linus å gugge till blge å köpte oss mat på mcdonalds.
helt okej kväll :)
lägger ut bilder sne, orkar inte alls byta sladd å lägga över bilder å redigera å hit å dit

imorgon åker ja till borlänge å sne hem till kim
han va så söt å ringd emig för en stund sen å han ville att jag skulle komma dit imorogn :)
på tisdag är vi lediga å då ställde ja upp på att hjälpa till i bjursåskolan efterssom småttingarna ska ha låtprojekt
uh, låter jobbigt just nu, men de får gå ändåå.

saknar fp1b, ni är helt underbara ! <3


(julias foto)

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0