jag har fått..

det plingar på dörren och Bibbi kommer med ett glatt leende och säger "Varsegod!"
En blombukett jag fått !
Jag med världens största leende, samtidigt som jag gör en allvarlig min till missen och säger "jävlar om du käkar upp dom här !" öppnar pappret och ser vad jag fått, såå glad !
Så fina, mina favoriter tillochmed !
Nej, usch vad glad jag blev och är !
(ignorera min snygga "vas" jag har, haha)

Tack Johan :)

Ordet är ditt.
Postat av: felicia israelsson ♥

grymt fin blogg du har ! :)

2010-04-24 @ 20:27:41
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Syrran!

Vad fint o få blommor av han! :) då har det ju hänt nånting kul i helgen iaf.. Puss!

2010-04-25 @ 01:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0