lagt in annons på blocket

Kika över min annons jag har lagt in på blocket.se
Annonsen kommer nog in strax, men sök på lägenheter, Dalarna, uthyres så hittar ni nog min där någonstans.
Har själv varit på en visning idag på en lägenhet här i Boden
Fin lägenhet, stor och den lår bra till.
Nära till Konsum, centrum över huvudtaget, för det tar ynka minut att gå ner dit.

Solen lyser i anstiktet på mig nu i alla fall
Johan håller på med mat, det blir inbakad fläskfilé !
Den blir nog populär, för det låter väääldigt gott !
Bowling ikväll också, hoppas på storvinst så jag har nåt att skryta om sen, hah !
Jag saknar Pernilla Person
väldigt mycket !

Nu ska jag sätta mig på balkongen, ta en cigg och njuta av vädret !
Hejs !


Ordet är ditt.
Postat av: T I N A

fin fin blogg ;D

2010-04-10 @ 18:06:35
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0