vädret !!

jag blir sååå glad !
solen lyser -ÄNTLIGEN !
det är vaaaaaaarmt ute och jäääätte skönt !
jag är glad glad glad !
jag håller på och tvättar och lyssnar på en massa jäkla bra musik
våren är här nu
därför slänger jag upp en bild på mig sen i somras !
Faster, hennes man, syster, bror och mamma har varit här hemma hos mig
vi fikade och pratade en jäkla massa
mysigt när släkten kommer hit till mitt lilla bo :)

Ordet är ditt.
Postat av: Frida

Hej , det är äkta mänskligt hår och är på träns så det används med clips :) Håller på att färgar ungf en halvmeter som jag ska börja använda nu när det blivit en bra ljus färg , men sen har jag två delar som jag använde innan som du skulle kunna få om du vill :) kram!

2010-04-05 @ 17:05:25
URL: http://fridastaffas.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det skulle vi kunna göra men grejen är att jag bor i mora :< haha , men addade dig på msn istället så vi kan ta de där :) kram!

2010-04-06 @ 16:18:40
URL: http://fridastaffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0