Mina julklappar

Somsagt, jag fick Kenzas skor, och en hel del annat skoj också.
Här får ni se:

tröja, av Johan.  Väska, från mamma&bosse.

Alla vi tre barn fick en snygg receptpärm som mamma gjort
samt hjärtbakform och muffinsformar !

Ldbcreme från moster (luktar himmelsk!) och badbomber från sis.
Nu fattar bara badkaret som ligger uppe på vinden ;)
Smycken, massa smycken från både bror och sis !
Sminkning + produkter från MakeUp store, från Johans mamma ! tack !!
Paris Hiltons parfym, och ett Coconut kit från TheBodyShop, från Johan !
Presentkort på Naglar/någonting valfti skönhetssak, från mamma och bosse !
Jag har glömt hälften, men jag är såå nöjd och glad !
Tack alla !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0