new shoes

Amazing !
Igår när jag, Johan och syster var på stan så gick vi in på min favoritskoaffär..
Och jag provade några skor, fast dragkedjan kunde aldrig åka ända upp på dessa skor, fast dom satt perfekt.
Så då kollade jag år höger och såg ett par smäckande snygga skor !
Provade dom "för skoj skull" och insåg att jag faktiskt kunde gå i dom !
Jag brukar aldrig kunna gå i stilettklackar, platå m,m.
Dessa är ett underverk, haha !





Ordet är ditt.
Postat av: sandra

nej men shit vilka söta:D var dom dyra?

2010-12-27 @ 22:54:14
Postat av: Mikaela Grönoset Kårespång

Visst är dom ! Nej, det var dom inte :) Kramis !

2010-12-27 @ 22:57:38
URL: http://diinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0