Alla drömmer sig bort ibland..

Visst är det så att alla drömmer sig bort någonstans någon gång ?
Inte nog att få komma bort från vardagen
att få komma till någonting nytt en liten stund, att få prova på nya saker och upptäcka, på sitt egna sätt.
Med familj, vänner eller själv.
Utomlands !

Jag har velat åka utomlands hur länge som helst, men jag har aldrig fått chans till att göra det.
Utomlands -då tänker man värme, sol, stränder m,m.
Men så behöver det ju inte vara.
Jag har nöjt mig med Norge, Danmark och Finland bara.
Men jag skulle vilja åka till Paris.
Få ta en riktig shoppingrunda bland den stora staden
och få njuta av alla människor som inte alls liknar oss vanliga "Svenssons".
Att få äta god mat, uppleva roliga saker som man själv bara har sett på tv.

Min dröm är Paris !
http://www.sas.se/sv/resmal/flyg-till-Paris/

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Ja jag gillar den vita skarpt jag med!! Det blir nog en sån :) Jag komer lägga ut bilder ofta nu!! Händer ju rätt mkt på semestern, mer än vanligt iaf så det blir kort! Lovar! DU MED!! :) Kärlek!<3

2010-07-05 @ 23:59:06
Postat av: Martina

Det blev den vita kameraväskan :) eller ja,beige är de typ. Öhm ja jag kan göra om din blogg, men då lär jag ha tid på mig och så får du skicka alla kort och all text du vill ska stå i headern! PUSS

2010-07-06 @ 17:45:53
Postat av: Erica N

Paris ÄR underbart!!! Jag vill dit igen! Puss <3

2010-07-10 @ 20:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0