Bra kväll

Det blev en lyckad torsdagkväll med lite inredning inköpt från Dollarstore
sen for vi till Coop och handlade mat, jag lagade Pangasiusfisk med räkor och grädde m,m
som moster brukar göra, blev väldigt lyckat och gott !
Sen hoppade jag in i duschen och gjorde ansiktsmask och Johan tyckte jag var fruktansvärt söt, haha.

Jag köpte den nya Palmolive duschcremé
den är som godis !
Rekomenderar.


På Dollarstore blev det lite inredning somsagt
t.ex jättefins korgar som man ska ha blommor i på balkongen t.ex
nya redskap för köket, en liten kanna med texten "grädde", rivjärn, ballongvisp, bakformar muffins m,m
Jag är inte fullt nöjd än, mer blir det !
Och jag bara läängtar tills jag får sova i min egna sköna kära säng då det är då f*sen
så mycket mer utrymme så man får en egen plats för sig själv !
Och min soffa, och tv, och bestick, tallrikar och...
Jag skulle kunna skriva upp varenda pinal som ligger i mina lådor hemma hos mamma,
så mycket längtar jag tills jag får upp dom till våra nya lägenhet !

På coop så köpte Johan en ost, som ser ut som en korv.
Han sa att jag skulle älska den, och japp...han hade rätt :)



Jag tänkte jag skulle prova den här Milky-slice också, så jag köpte en sån
Men den ger jag 2/5 i betyg.
Den var inte speciellt god, men nyttigare än vanligt godis faktiskt !
Så där ger jag tummen upp !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0