Härliga Norrland !

En sån supermysig dag jag tillbringade med gänget igår !
Jag och Johan blev tillfrågna av Hanna och Honk om vi ville följa med ut till Mockträsk
och åka vattenskoter, grilla och basta.
Klart !
Vi hade med oss fiskespöna också, så lite fiske blev det, men ingen fisk.
Vattnet var huur varmt som helst !
Det värsta var när jag och Johan bytte plats på den stora vattenskotern och han körde som en idi*t, klart som fan vi välter -2 GÅNGER !
Jag som är rädd för vatten blir skraj och Johan skulle ju såklart åka runt mig så det skulle bli vågor, hade jag haft chansen hade jag nog slagit honom gul och blå.
Och denna äckliga botten i sjön, när man sjunker ner !
Jag har väldigt dålig erfarenhet från det, det är sååå äckligt !
Jag hoppade studsmatta och jag klarade frivolt på första försöket - voilá !
Sen låg jag, Johan, Honk och Hanna på studsmattan och bara kopplade av med både skratt och hoppningar så man flög all världens väg.
Vi avslutade kvällen på Max med en hamburgare, sen var det godnatt.

Kvällen var verkligen toppen och tack alla som gjorde min kväll !



Ordet är ditt.
Postat av: Elin

Kom hem sötnos jag saknar dig :( <3

2010-07-21 @ 23:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0