Helgen

Jag har haft en jättebra helg kan jag säga !
I fredags var jag och Johan hemma, vi kollade på en skitbra film
Orphan heter filmen, jag rekomenderar ! :)

I lördags bjöd vi hem Johan Honk hem till oss, och vi tog
några öl och lyssnade på musik sen gick vi till Bränna.
En krog för er som inte vet.
Träffade en full Axel, några av Johans kompisar, två stycken som jag tydligen träffat på Farmen vilket jag inte kommer ihåg, och sist men inte minst Hanna ! :)
Hon är helt fantastisk den människan, jag gillar henne skarpt !
Hon var med oss resten av kvällen efter jag ringde henne, och vi hade såå kul ! :D
Några bilder:


Lite av Hannas bilder:
(Jag pekade hem, dom andra Boden/Luleå)
Bilden får avsluta ;)
Tack för en helt uunderbar kväll !
<3


Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Vad händer på sista bilden?:)

2010-07-12 @ 15:36:59
Postat av: Johan

Jag blir kittlad :((

2010-07-12 @ 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0