Hjärtat ligger och snarkar och jag ugglar här

Hjärtat ligger på soffan och snarkar, och det har han gjort i 1 h nu strax.
Jag föreslog att jag skulle klippa honom
"10 min" sa han - nejdu, det kommer bli mer än så sa jag, och hade jag inte rätt ? :)
Helt omöjligt att väcka honom också, han bara slumrar sen somnar han om fort som fan också, då låter jag han vara så får han vakna när han bäst vill.
Jag gick in på Katshing´s hemsida och tittade på mobiler.
Jag är skapligt trött på min, så mycket som den har krånglat och
Siba bara drar sig undan så tänkte jag att jag kanske ska satsa på en ny.
Och jag hittade en väldigt fort !
Billigt för en bra mobil.
Det fick bli en Xperia !
Sony Ericsson X10 mini pro Xperia, Black.
Jag hoppas den är värd, har de funktioner och att dom är bra, och att mobilen fungerar som den ska !
Längtar :)
Slänger upp en bild på den.

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0