Sömnlösa nätter och korta dagar

Eftersom jag har så svårt att sova så är det jobbigt att det blir så korta dagar,
jag sover bort det mesta vilket som är sjukt drygt.
Jag har fortfarande inte fått reda på om jag har kommit in på skolan vilket som gör mig vansinnig snart...!

Ska bli så skönt att få komma hem nu nästa vecka, vi åker tidigt på lördagen v30.
Längtar !

Katshing har ring mig idag, och jag ringde nyss upp nu efter att ha sett att jag fått ett mail fårn dom och de skrev att jag tydligen fått fel order, att jag skulle ha fått 2 st X10 pro mini.
Näääee, inte riktigt !

Undra om jag ska slänga i mig lite lätt lunch strax.
Jag har sååå tråkigt !

Lite bilder från Hanna sen i förrgår:




Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0