Söndagsshopping, grillning och fiske

Igår hade vi det mysigt men lite söndagsshopping, grillning i skogan samt fiske.
Jag hittade en jättesöt klänning, hjärtat visade mig ett par jeansshorts han ville att jag skulle prova, ett jättefint linne med "inbygda halsband" hehe, sen jättetjusigt halsband och ett skärp.

Han själv hittade en kanonfin skjorta som klädde honom väl !
Samt en grå och vit t-shirt med nå knappar på :)

Ni får ursäkta min nyans på huden, men min brun-utan-sol är snart slut, och jag hittade ingen igår.
Jag måste köpa en ny och fylla på.
Men såhär såg min klänning ut:


Vi var även och fiskade och grillade igår i Mockträsk.
Jättemysigt, men det blåste alldeles för mycket för att hålla humöret uppe för fiske.
Jag hade på en rackare hela tiden, men den ville visst inte tugga rejält på draget..
Senare på kvällen så färgade jag Johans hår, blev inte riktigt som jag tänkte mig, men det blev då bra :)
Saknar er där hemma !
Puss

Ordet är ditt.
Postat av: Erica N

Låt bli brun utan sol gumman. Fixa en riktig bränna i solen istället ;) Hoppas allt är bra! Men det jag ser och läser så ser du ut att må toppen! Nått jobb på g då? Hoppas du kommer in på skolan! Puss på dig! Tänker på dig!

2010-06-30 @ 16:29:53
Postat av: ellie

Klänningen var jätte söt :)

2010-06-30 @ 16:48:54
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Erica: Jag blir aldrig brun, faktiskt :( Man ser mycket fräschare ut när man är brun, men det är svårt att få det jämnt och fint. Jag når jättebra ! Nåt jobb: Nej, har inte hört nåt, men ska ringa till Ferruform, dom tillverkar bakaxlar till lastbilar m,m och stötfångare o.s.v. Dom behöver. Japp, jag väntar på svar från skolan, ska bli spännande ! Pussar !! <3

Elliesss.blogg.se: Tack så mycket ! :)

2010-07-01 @ 18:17:28
URL: http://diinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0