dagarna går fort

Veckan har gått fort, och det går ännu fortare ju närmare veckorna vi kommer.
Sommarlov sommarlov sommarlov...!
om 2 veckor går vi av på lov igen, tyckte det var nyss !
helgen har varit helt okej, var på rättviksparken i fredags och det blev rätt lyckat.
igår gick jag hem till ida och tobbe och tog några öl och umgicks.

jag åkte från rättvik igår 18.35
kom hem och ställer mig i duschen i 45 minuter ungefär
sen kommer thomas och johannes en stund och umgås
mama kom hit och drack te och åt smörgås med mig, mysigt.
sen gick jag upp till ida och tobbe.
trevlig kväll !











Ordet är ditt.
Postat av: Frida

haha omg galet :d askalas kv!

2010-03-26 @ 16:56:52
URL: http://fridastaffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0