söndag !

det är söndag och jag har vaknat självmant 9.20 någonting
pigg !
helt otroligt för jag var vaken till 5 imorse !

Igår var vi hemma hos mamma och umgicks
hemvägen var jobbig, satt och titta ut och upp på stjärnorna och fantiserade mig bort ett tag
bröt ihop när jag kom hem.
en stor jävla saknad som aldrig kommer försvinna !

men idag mår jag lite bättre, det är sol och jättefint ute !
jag, brorsan och syrran ska iväg till lager 157 snart om en stund
sen kommer jag kila till Andreas och umgås lite !

dricker mitt efterlängtade kaffe och ska nu ut och ta mig en njutning i solen !
psst..!
jag vill flytta NU.

Dagens...hm...söndags utstyrsel..!


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0