vårkänslor !

åh, jag blir tokigt glad när det är sånt jäkla skönt och fint väder ute !
allting är på topp !

häromdagen var det + 14,1 i solen mitt på ljusa blanka dagen
undrar jag hur varmt det är ute nu, för jag var nyss ut och rökte och det brändes nästan på benen i solen ! ;D
ny musik har jag också, massor !

har försovit mig, typiskt.
Men jag sitter just nu och väntar på att bussen ska gå
10.45
och det är freeeedag ! :D

Har inte skrivit här på ett tag
kort sammanfattning:
Jag åkte hem från luleå lördagen för 2 veckor sen, och jag saknar det !
det har varit sportlov och då har jag varit uppe i Rättvik hela den veckan med Pernilla
Vi har njutit av veckan som hade finväder hela dagarna
Vi gick ut på långbryggan, vi jobbade, vi solade solarium, tog några öl där på lördagskvällen
och vi har varit mycket hemma hos Tomas.



Jo, sen letar jag lägenhet i tokerna uppe i Luleå/Boden
Hoppas verkligen jag hittar nåt snart ! :)

Vad är det mer som har hänt..
...jo, nu är jag singel också ;)

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0