trött

..nå så innåt.
sitter i skolan, har datakunskap just nu.
Inget speciellt inlägg det här blir.
imorgon åker jag sanna och mia till rättviksmarknad en stund
mysigt
Har fått ett annat schema nu också, är ledig tisdagar, halv onsdagar och torsdagar
och det är ett STORT plus !
Då kan jag koncentrera mig mer på det jag behöver.
Ska lämna in ansökan nu också till Sunderby folkhögskola.
Allt går som på räls.

Jag hade min första körlekion igår också på Axamera i Falun.
Ruskigt bra gick det, hon trodde jag skulle hinna bli klar med körkortet innan jag flyttar
men det är teorin som stökar till det hela.
inte tycka om att läsaaa....!

Jag saknar min Johan jättemycket !

Ordet är ditt.
Postat av: Syrran

PUSS!<3

2010-05-07 @ 13:57:45
Postat av: Moster

Vad ska du göra på sunderby folkhögskola?!

Kramis!

2010-05-07 @ 17:26:48
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0