puh !

Herrejösses vilken jävla vecka det varit !
Jag säger bara det att det här har varit den jobbigaste flytten någonsin !
Det har varit stressigt, jobbigt, tungt och bara jobbigt.
Jobbigaste var att lämna alla i norrland..
Moster m. familj, Robin, Hanna, Honk m,m.
Det känns som att jag inte kommer kunna åka dit på ett lååååångt tag :(

Vi har verkligen haft ett fullspäckat schema !
Och det värsta är att flytten inte är över än.

Johan, Jonas och Dom är påväg ner med lastbilen nu, just nu befinner dom sig i Umeå.
Dom kommer hit om kanske 6 timmar, och då ska vi lassa in allting i lägenheten.
Plus att alla mina saker är hos mamma och Bosse i Stora Skedvi.
Vi får passa på och hämta alla mina saker nu när vi har fått lånat lastbil.
Hoppas den håller hela vägarna bara...

Nu ska jag vänta på att mamma ska sluta jobbet kl 14.00,
så ska vi in till Kopparstaden och hämta nycklarna.
Gubben jag pratade med, var en riktig mummelgubbe.
Jag hörde inte alls vad han sa !

Ni får ha en bra dag !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0