GI

Jo, faktiskt !
Vi har gått på GI dieten i exakt en vecka nu.
Johan säger att jag gått ner, och det hoppas jag på, för det känns lite som det :)
Vi äter typ kött med grädd/pepparsås varje dag.
Önskar vi hade en våg, vill ju veta om jag gått ner eller inte.
Det är himmelskt gott, och kött kan det aldrig bli för mycket av !
Vi skippar bröd, pasta, ris och potatis och håller lågt på kolhydrater.

Tänkte vi skulle ut och gå en stund på kvällskvisten, men då kom det regn.
Men men, det kommer fler dagar !

Det här åt vi idag

Ordet är ditt.
Postat av: Elin

Jag saknar min mikaela <3<3

2010-09-12 @ 20:31:08
Postat av: Mikaela

Jag saknar dig också !! <3

2010-09-13 @ 11:59:44
URL: http://diinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0