Hä bin´t bätträ

Veckan är snart slut och den har gått som vanligt -fort.
Var i skolan i måndags och tisdags, men gick hem för min huvudvärk,
som även satt i igår, och som ett plus så fick jag också förkyldning i kroppen på det.

Johan kom hem på lunchen idag och åt fiskbullar med mig som var nyvaken.
Du är bäst ♥

Igår hade jag ridning, och det gick inte så värst bra.
Jag fck den häst som tydligen var duktigast av dom alla, men det tyckte jag då verkligen inte.
Det spelade ingen roll hur mycket jag skänklade och spöade till henne, hon gick och travade lika söligt ändå.
Jag blev less till slut.

Pratade nyss med min goa vän Jenny i telefon, och hon frågade om jag vill komma och fira hennes födelsedag med hon och hennes kompisar.
Hon bor för det mesta i Malmö nu för tiden och kommer att flytta dit eventuellt.
Jag frågade i alla fall vars festen kommer att äga rum och hon sa - i en limosuine !
Vi kommer alltså att åka i limosuine och äta på resturang och sedan gå ut och festa.
Man fyller bara 20 en gång !
Sitter nu och har hittat flygbiljetter till Köpenhamn och det var billigt må jag säga ! :D
Jenny skickade en bild på bilen vi kommer åka i, och jag blev typ...såld ! ;D



Har även fixat världens bästa födelsedagspresent till min Johan.
Han kommer bli glad, hoppas jag :D
Och han kommer tycka att jag är världsbäst, hähä.

Som det ser ut nu kära läsare så kommer jag och Johan att flytta neråt till Falun 1 november.
Känns tråkigt att lämna Luleå nu när jag verkligen börjar trivas här, men vi kan inget annat göra, tråkigt nog..
Men, bara jag har tak över huvudet och trivs omkring så gör det inte så mycket.
Vi kommer att åka upp mer än mest.

Lämna gärna någon kommentar, så tråkigt utan er röst.
Kram !

Ordet är ditt.
Postat av: Anna

Rackarns, jag trodde ni hade ombestämt er. :(

Vi måste ses när du är frisk igen. PUSS!!

2010-09-23 @ 21:20:50
URL: http://mammaanna.se
Postat av: jenny

du får inte flytta, det är bara du som är som mig och som fattar mig<3

2010-09-24 @ 17:17:53
URL: http://jennyelisabethlarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Åååh va gad jag bir bästa du! Du kommer inte ångra för en sec att du flyttar ner igen för jag saknar dig såååååååååå mycket <3<3<3<3<3<3<3

2010-09-27 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0