Myskväll

Vi har haft en mysig söndagshelg.
Bad och böna Johan att han skulle göra sin "Johans kycklingfiléspecial" till middag, och det gjorde han !
Jag älskar den maträtten !

Jag har dammsugit, Johan har diskat, har setat här ett bra tag, vi har handlat tidigare idag också på IcaMaxi på Storheden, självscanning, mycket roligare att handla !
Imorgon är det ännu en ny dag, ny vecka, nya möjligheter och jag känner bara "suck".
Orkar och vill verkligen inte kliva upp på morgonen.
Hade man fått börjat lite senare, hade det inte varit några problem !
Men det är bara att bita ihop !

Nu sitter jag och lyssnar på Chris Daughtry, och jag har fastnat för en låt.
Det är sååå bra !
Lyssnade sönder den i s60:n i fredags, den är så bra.



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0