Rubrik ?

Vi har nu fått en lägenhet i Bojsen f.r.m 1 noember !
Det var jättesnällt av kvinnan i telefonen att ge oss den 1 november, när den igentligen skulle gällas f.r.m 1 oktober.
Så vi slipper betala dubbla hyror !
Allting löste sig tillslut.
Tror det ska bli mitt motto härdanefter, haha.

Har även fått nya favoritlåtar fårn min favorit, Lady Gaga.
Både remixer och andra nya låtar som jag nyligen upptäckte.
Hon är störtball, och jag gillar henne skarpt !

En låt jag fastnat för :)

 


Ordet är ditt.
Postat av: hanna

gud va skönt att det löste sig för er :) men om ärligheten ska fram så rinner det tårar längs mina kinder just nu. för du kommer att vara alldeles för långt bort inom så himla kort tid :´( kommer verkligen sakna ditt underbara du! puss på dig hjärtat.

2010-10-01 @ 02:34:25
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0