Fredag

Jag hade svårt att sova inatt, så jag gick upp och lästa några ytterligare kapitel ur boken. Snart klar !
Har ätit en brakfrukost idag, kaffe, juice, yogurt med flingor och två morotsbrödsskivor med leverpastej med gurka och två gurkskivor. Mmmm frukooost !
Imorgon ska vi på trav i Romme.
Jag har aldrig varit på trav, för det är inte så intressant, förutom hästarna.
Men Johan tog hem biljetter gratis så vi har 4 st. Albin och Åsa kanske följer med !
Det blir säkert kul.
Nu sitter jag med datorn i knät och lyssnar på Radio Norge via tvn. Som vanligt.
Själv hemma, Johan är på jobbet och jag har tråkigt.
Snart blir det ändring på det. Skolan börjar och rutinerna börjar.
Känns bra och dåligt. Jag hatar att kliva upp och gå långa dagar..
Ikväll blir det kanske spelkväll hos mamma med tacos till middag.
Får besked om någon timme.

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0