Jag är uppe !

Igår somnade jag på soffan direkt vid 18-50. Johan lät mig sova i ca 2 två timmar, och jag fick ångest över att jag skulle få svårt att sova.
22.50, alltså 1h efter jag vaknade, så gick vi och lade oss.
Gick inge bra först, sen gick jag och satte mig i soffan och läste min bok.
Och ja, jag satte mig i soffan för vi har inte skaffat oss läslampor i sovrummet ännu, men det är på g ! Och att tända ljus ger inte så bra ljus.
Just nu håller jag på att kikar på nyhetsmorgon, och nu efter pausen ska dom upp till luleå ! Mååååste se :)
Jag saknar norrbotten så mycket. Jag hoppas jag och johan kan åka upp vid julår/nyår någon gång.
Min vän Jerry ska ju upp till Boden nu, och jobba med nå modellgrejs. Avis ? JA ! :)
Här kan ni se Lady Gagas video You and I, grym !
Den är konstig, invecklad, rolig, läskig, äcklig och helt enkelt bra, för det är ju Hon !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0