Vilken dag !

Ja, en dag där jag fått mycket att göra och bli klar med.
Jag har tvättat upp heela fulla tvättkorgen, så nu är den tom, jätteskönt !
Jag har läst en bok jag är inne i "medan mamma sover". Den är väldigt lättläst, och det passar mig bra. Ett kapitel är på 2 - 4 sidor bara, så det går fort att läsa den.
Dessutom märker jag att jag somnar såå mycket bättre av att läsa en bit när jag går och lägger mig.
Synd bara att vi inte har några läslampor i sovrummet än, så jag går ut till soffan och läser, sen lägger jag mig i sängen.
Johan kom äntligen hem lite efter 16.00, han lagade wook, vi hängde tvätten, sen drack vi kaffe och åt min egna glass som tog slut. Måste göra ny nu, den blev verkligen jättegod !
·
Imorgon kommer Sanna och jag ska visa henne Oriflameprodukter !
Ska bli kul !
Är det någon som är intresserad ? Kommentera/maila/ring/smsa mig !
·
Jag ska på Oriflame kick-off på tisdag också, det finns några platser kvar.
100 kr kostar det, då bjuds det på fika, lite mat och alla får en härlig goodiebag !
Vill du vara med ?
·
Har två låtar på hjärnan också.
Sjukt härliga !
Timbuktu - Resten av ditt liv
Kapten Röd - Ju mer dom spottar
·
Hejdåå ! :)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0