Gamla minnen !

Det är så härligt att lyssna på gammal musik man har minnen ifrån.
T.ex som dessa !
Pappas favorit-discomusik-band, han dansade alltid åt dessa, speciellt på kryssningen vi var på !
Själv gillar jag Da-buzz, just för att det är musik jag lyssnade på mycket förut i yngre dagar, pappa gillade dem och de gör faktiskt glad musik !
Sen den första låten minns jag så väl från första klass jag gick, syrran gick i sexan då, jag fick följa med på mitt första disco i skolan.
Discokulan i taket lyste och jag försökte följa efter lyserna på golvet.
Jag tappade bort min syster och jag var rädd för alla stora barn.
Så jag gick hem själv..
Men just till denna låt då jag följde efter discokulans ljus, det glömmer jag aldrig !

Jag minns också när jag brände en skiva till pappa på hans 48årsdag, bara dabuzz !
Oj, vad han blev glad då !♥


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0