Hej på er !

Nu måste jag väl ändå skärpa mig med det här ? Jag har blivit så dålig på att blogga. Skittråkigt :(
Men nu får det bli ett litet inlägg i alla fall.
Jag kan säga att jag länngtar så mycket tills jag får sitta och pyssla om alla julklappar.
Att pyssla om menar jag såklart att slå in dem och göra dem fina.
Jag brukar inte vara så bra på det, men i år ska jag anstränga mig, hehe.
Vi har köpt fina julklappspapper, snören, etiketter m,m.
Längtar !
Jag har klickat hem julklappar till karln för en liten stund sen.
Det blev inte det första jag tänkte på, det kan jag skriva sen någon gång.
Inte för att Johan brukar läsa min blogg, men man vet ju aldrig.
Nog för att dte inte spelar så stor roll om jag skriver det nu, men då kanske han anar hemsida, tänket m,m.
Det säkra före det osäkra !

Jag vill så gärna ha julafton nu.
Gud så mysigt !
och dagen efter far vi uppåt direkt, hem till kära Boden och Luleå !
Ska bli såå kul att få träffa er allihopa igen !

Nu vill jag att dagarna går fort så jag får sitta och pyssla om paketen som sagt.
Det tycker jag nästan är det bästa !
iiih !!

God Jul !




Ordet är ditt.
Postat av: Jenny

Åh, när du kommer till Luleå måste vi ses! :)

då måste du komma och hälsa på mig här i byn! puss saknar dig <3

2011-12-12 @ 08:25:00
URL: http://jennyelisabethlarsson.blogg.se/
Postat av: Moster

Åh, kommer ni hit på juldagen!! Så härligt! Hoppas vi hinner ses en hel del. Saknar dig så mycket!!

PUSS!!!

2011-12-12 @ 14:18:35
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0