Jag är så dålig på rubriker

Tack Agnes för den fina kommentaren jag fick !
Jag vet inte vem du är, men du är så snäll och go som alltid ger mig fina kommentarer !
Att fira jul utan pappa är som om en bit fattas.
Det är inget roligt i alla fall, man saknar. Och saknad vet man ju hur det känns.
Men att känna saknad till en person som inte kommer tillbaka, där man kan känna, prata, lyssna och se är en mycket jobbigare saknad än den här "vanliga".
Jag ska tända ljus för honom imorgon, och jag vet att han är med oss alla barn ändå. Jag har ju pratat med ett medium, och han var med förra julen !
Jag ska kontakta henne igen om ett tag och då vill jag veta mer, om han är här hemma m,m.
Tyvärr så har jag slutat att spela och sjunga, jag är inte alls lika aktiv som förr.
Det beror dels på att jag är sambo och jag är för feg för att sitta och spela inför Johan när han är hemma.
Det är också jobbigt, och framför allt tråkigt ! För Johan älskar det jag gör, men han får aldrig lyssna till det..Kanske ytterligare ett nyårslöfte !? Att våga mer !

Jag önskar dig en härlig god jul och ett riktigt gott nytt år !
Kram till dig !

Ordet är ditt.
Postat av: nathalie

hej, hoppas du får en toppen dag nu dagen före jul, jag undrar bara, vad önskar du dig i julklapp? :)

2011-12-23 @ 17:02:20
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej Mikaela,

jag är faktiskt barndomskamrat till din älskade syster. :) Min äldre bror växte upp och var bästa kompis med Binge så det är därför som jag vet vem du är och givetvis genom din moster.

Kanske du kan finna tröst i musiken den är väldigt bra på att trösta innersta känslorna...

Gör som jag gjorde jag stängde dörren när jag spelade hemma och då kändes det som om jag inte hade någon som kunde lyssna i närheten.

Våga ta steget för jag har hört dig sjunga på youtube och jag vet att ni har "gåvan" i generna se bara Binge. ;)

Kram och sköt om dig!

Om du kommer till Luleå så be din älskade moster så kanske vi kan träffas över en fika eller så. :)

2011-12-23 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0