Julklappar

Här ser ni våran fina julgran, och visst har det växt under den !
Johan har mina julklappar kvar, stackare..Han ska på stan imorgon och hitta de sista.
Han kommer få stå i långa köer, trängar bland folk och så vidare och så vidare.
På tal om julklappar så har ju jag alltid önskat mig en fin
onepiece. Piece of Norway helst, har pekat ut och tjatat om denna länge nu för Johan.
Igår kom han hem med julklappen till mig han beställt, så spännande !!
Här fann jag en bild från i somras i Kiruna med gänget.
Jag kände mig utanför när jag bytte om till mitt mjukisset.
Man kan ju tro att det är en Onepiece, men ack..



Och denna PieceOfNorway är denna jag önskat mig:

(Fick inte med hela bilden, så typiskt..)

Men jag ahr ju faktiskt ingen aaaaaning om vad han har köpt för julklapp till mig.
Längtar till lördag nu !!
God jul på er !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0