Julklappar

Julklapparna växer under vår gran !
Idag satt jag och hjärtat och slog in tillsammans till familjen.
Riktigt mysigt, och lite pepparkakor hade vi på sidan om också.
Jag blev supernöjd med mattias paket, det blev väldigt fint för att vara ifrån mig.
Jag har ärvt pappas kunskap om det här med inslagning av paket.
Han försökte så gott han kunde, och det gör jag också, men likförtusan så blir det fult och fel.
Går sönder lite här och var, men vad tusan, det är ju det som är charmigt !?
Lilla pappa ♥

Jag måste köpa mig ett par nya arbetsskor.
Det är hål i sulan, mina fötter värker samt rygg och ben.
Ganska jobbigt kan jag tala om.
Det får bli en julklapp till mig själv om jag inte får några i julklapp !

Och jag sitter och plågar mig själv.
Jag är sååå danssugen !
jag vill ut och dansa tillsammans med mina härliga kollegor snart.
Kan inte sluta få sprätt i kroppen när jag lyssnar på denna låt !
Wiihoo !

Och som jag är då, ett riktigt remixfreak av alla dessa låtar i världen.
Att en bra låt kan bli så mycket bättre ibland, och att en dålig låt kan bli sjukt bra.
Tack så hemskt till den som uppfann remix !
Och tala inte om bas, jag är kär i basen. bas bas bas. Hehe !
Snart är det jullov också.
På tisdag nästa vecka.
SKa bli skönt, fast jag inte har mycket lekioner.
Men med mitt intresse för skolan så är varenda ledig minut härlig för mig.
Jag är så sugen på mosad banan och äppeljuice nu också.
Yäää !
Rock´n roll, hejs !

Ordet är ditt.
Postat av: Sandra

Jag har ett jätte bra tips till dig eftersom du får så ont i fötterna så borde du åka till scorett i sågmyra och köpa ett par korta sulor som man har i skorna. Dom tar bort jätte mycket belastning på både fötter och ben. All personal på scorett har sådana eftersom dom står upp hela dagarna och skulle få riktigt ont i fötterna om dom inte haft såna. sulorna kostar ca 160kr om jag inte minns fel men dina fötter kommer definitivt tacka dig! :)

2011-12-12 @ 23:37:50
Postat av: Ida - mamma till Hugo

Snokar´n ;)

2011-12-13 @ 10:41:42
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Moster

Det är lugnt gumman. Förstår att du har fullt upp och dålig ekonomi. Var rädd om dina pengar istället så får vi umgås och kramas när du kommer upp. :)

2011-12-13 @ 11:53:02
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0