Lång dag !

Hej och god morgon !
Idag känner jag är det kommer bli en låååång dag. När den väl är slut kommer jag släpa mig till sängen och soooova, för på fredag är jag ledig från skolan och börjar jobba kl 18, så himla skönt !
Idag står det stress och bestyr på schemat. Ska till skolan nu 8.30, börjar 9.00, lektion i 1,30 min, ner på stan och träffa bästa Åsa (som faktiskt ska köra halkkbana idag, ha det så jäkla kul, jag är inte alls avis ;) Vill gärna göra om det !) och handla in de sista julklapparna till Johan och till bror min.
Sen ta någon buss till Willys för att hämta ut mina paket (Johans julklappar och min klänning), sen hem med allt det där i händerna (tungt!?), slå in det snyggt och fint, sen ska jag till borlänge och jobba med gänget. Däremellan ska jag hämta mina skor också.
Puh !

Vi får se hur denna dag blir, den kommer bli tung och stressig i alla fall !
Vi seees !



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0