Lucia

Idag är det Lucia, jag sitter nu och tittar på svtplay, men det är inte alls lika mysigt nu än när det är på morgonen. Har ingen lust att gå upp kl 7.00 direkt.

Tråkigt väder har vi också. Jag vill att det ska vara snö och inte blask och is !
När det väl snöar hänger det med en del regn också.
Vi får hoppas det är bra väder på julafton, som det var ifjol. Solen sken från morgonen tills solen gick ner, dock var det lite väl för bitande kallt. Minns när jag och Johan gick ut hos mamma och tände maschaller ute vid vägen och nere på gården, jag hade klänning och strumpbyxor. Det var bara på med mammas täckbyxor och min dunjacka.
Det var kallt !!

Ska snygga till det lite här hemma nu.
Hörs !



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0