Natt

Nu kan jag faktiskt äntligen säga att det är julafton imorgon.
Klockan är över tolv.
Gud så mysigt det ska bli !
Jag har längtat efter det här länge nu, alla dofter, julklappar, familj, lite av julmaten m,m.
Innan vi far till mamma eller under tiden så ska jag till minneslunden och tända ljus för min pappa.
Nu är det 3e julen vi firar utan honom och det är hjärtskärande.
Det är det enda jag inte tycker om med julen..
Usch, blir så ledsen av att tänka tanken.

Imorgon (idag) ska vi till syrran på mys.
Laga knäck, bingolotto uppesittarkväll, bror och chandra kommer också.
Sen är det inte många timmar kvar till julafton !
Kan knappt bärga mig för ala julklappar.
Och att få se Johan öppna sina !
Måste skriva allt han fått av mig i år här sen efteråt.
Jag önskar han blir så glad att han gråter, men han är kille och det kommer nog aldrig inträffa ;)
Och bara tanken på vad han har köpt till mig...ooohooo !

Efter jul så ska vi skjutsa hem syster till sig och då ska vi svänga förbi
min fina vän som kommit hem från Schweiz !
Har saknat henne så mycket, sist jag träffade henne var dagen då hon tog körkort och vi for till Borlänge och fixade kort till hennes körkort.
Hon är så underbar det där människan.
Så mycket roligt vi gjort tillsammans går faktiskt inte att beskriva !

Jag har precis färgat mitt hår så ny sitter jag med handuken på huvudet
och ska snart göra min hemliga, skonsamma, utan värme, frisyr.
Cuuuurls !
Hur man gör får ni allt ta och lista ut själva ;)
Jag har dessutom beslutsångest hur jag ska ha mitt hår på julafton.
Jag vill ju inte se likadan ut i håret på både jul och nyår då jag kommer ha samma klänning.
Lockar, rakt, uppsatt, nersläppt, fint eller fult.
Någon som vill hjälpa att komma på någon fin frisyr eller tillägga tips ?
Vilken är det finaste frisyr jag haft ?
Säg inte blond för då gråter jag...jag saknar mitt långa blonda hår.

God natt och god jul !



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0