Så roligt att höra !

Idag kom en vän in på jobbet som jag inte träffat på länge, och även ni andra som påpekat detta, det är underbart att höra det !
Jag förstår er som inte har träffat mig på länge, men det är så roligt att höra att jag blivit smalare.
Det känns så bra ! Min självkänsla åker på topp verkligen !
Och ja, jag har ju faktiskt köpt en våg nu för ynka 35 kr på Ikea, så mitt nyårslöfte är:

Jag ska komma ner till 59 kg innan min födelsedag (4 juni).
Det är inte många kilo egentligen, så det blir en enkel match.
5 kg ska putsväck !

Ett till nyårslöfte jag har:

Jag ska stå på mig mer när det gäller jobb, vänner, nära och kära.
Jag har väldiiiigt lätt ta åt mig, men stopp för det nu !
Hejja mig hejja mig ! ;)

Ordet är ditt.
Postat av: anonym

Hur mycket har du gått ner??:)

2011-12-23 @ 07:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0