Sitter i sovrummet

Hjärtat har precis kommit hem efter en shoppingrunda bestående av julklappar.
Jag fick lov at gå in i sovrummet eftersom han slår in mina julklappar.
*iiih*
Efter det ska jag hjälpa honom med resten, till syrran t.ex.
Så jag sitter här och lyssnar på musik, skriver blogginlägg och kollar facebook.
Gud vad beroende man är av den skiten egentligen..
Jag kollade på "The social network" i förrgår, och herregud vilken tråkig film (!).
Det enda det handlade om var tjejer, datorer (portar, adresser, koder m,m) och ett förhör.
Nej, den får 1/5 av mig.

Ska börja packa nu också, höll faktiskt på att glömma !
Denna gång ska jag försöka att inte packa med mig sådär mycket som jag alltid lyckas med.
Antingen för lite eller för mycket.
Men bättre för mycket än för lite ! ;)

Ska kolla på senaste avsnittet av Elsas värld nu !
God jul !



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0