Svar till anonym

Anonym: Hur mycket har du gått ner ?
Svar: Vet du, jag har ingen större koll på det, för vågen är inte min bästa vön om man säger så :) Men jag vet ett tag så vägde jag stax efter 70 sträcket.
Jag vägde nog mer under tiden jag var tillsammans med min första pojkvän då kärlekskilona la sig överallt.

Så jag har inget bra svar på din fråga tyvär :(

Ordet är ditt.
Postat av: Agnes

GOD JUL Mikaela! Jag önskar dig en lång och skön jul tillsammans med de dina. Jag läste i ett inlägg att det var tredje julen utan din pappa, men tror du inte att han finns med dig och de dina i alla fall? Kan nu inte förstå hur det är men jag tror samtidigt att genom din musik och sång så har du honom inom dig.

Ha det så himla skönt och sköt om dig i jul!

Kramar

2011-12-23 @ 15:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0