söndagsmys !

hjärtat står och lagar mat för fulla halsar (älgkött och hasselbackspotatis med gräddsås) och jag sitter här vid datorn i köket och har precis lagt in alla beställningar från Oriflame jag fått.
Jag utvecklas bara mer och mer och får fler kunder, vilket som är jättebra !
Denna gång fick jag mer än dubbelt så mycket än förra beställningen ! *Jippie!*
Jag hoppas att ni blir nöjda med era produkter !
Ikväll är det myssöndag som gäller !
Vi ska hämta brorsan först, någon gång ikväll i Långshyttan. Stackarn kommer inte hem :(
Men vi hoppas kan se Solsidan och mysa till det med lite gott !
Åh, nu råkade jag göra så att upplösningen blev jättestor !!
Nu vet jag inte hur jag ska göra, eftersom jag inte har någon scroll !
Typiskt mig...
Ha en bra söndag allihopa !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0